- у будь-якому відділенні «Укрпошти» або банківській установі;
- через “Особистий кабінет”;
- через термінали самообслуговування;
- через інтернет з допомогою платіжних систем Приват 24 або EasyPay;
Під час оплати в зручний для Вас спосіб просимо бути уважними, заповнюючи необхідні дані для здійснення платежу.
Після проведення оплати, обов’язково, впродовж трьох років, зберігайте корінці квитанцій, чеки або розрахункові книжки. У випадку виникнення будь-яких питань з допомогою цих документів можна засвідчити здійснення оплати за послуги з газопостачання.
Оплату послуг з газопостачання потрібно здійснювати за наступними реквізитами:
Отримувач платежу:
ТОВ “ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ”
р/р UA 073314670000026033301874776 – для населення;
р/р UA 023314670000026032302874776- для бюджетних організацій;
р/р UA 943314670000026031303874776 – для промислових організацій;
р/р UA 123314670000026034300874776 — для релігійних організацій у державному банку – Полтавському обласному управлінні ПАТ «Ощадбанк»;
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 39813404, МФО 331467
Повернення помилково сплачених коштів платнику можливе при наявності квитанцій про оплату за спожитий природний газ з вказанням дати зарахування, отримувача коштів та призначення платежу.
До заяви на повернення коштів необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного коду та довідку з повними банківським реквізитами власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку).
Вищевказані документи разом із заявою на повернення коштів платнику необхідно надіслати за адресою: 36000 м. Полтава, вул. В. Козака, 2а або на електронну пошту poltavagazzbut@ukr.net.
Телефон для довідок: 0800-308-107